Friday 23 December 2011

Sebulan lepas..SPM?

Bismillahirrahmanirrahim...


Alhamdulillah tangan ini masih boleh bertatih di atas kekunci huruf.haha sori new word.Selawat dan salam ke atas Rasulullah s.a.w dan seluruh ahli keluarga Baginda.


Haiiihhh..hari ini teringat kisah lama iaitu saat bersama sahabat2 di KISAS.Siapa sangka saya boleh menangis lepas habis paper PQS.Haiyoo...mesti korang tak sangka kan??Biasolah tu saya memang unpredictable person.Nampak je macam ini.Tapi kadang-kadang sebab korang saya boleh menangis.


Btw,SPM adalah satu benda yang memang tak boleh lari.main aci kejar dengan dia.SPM ini adalah nama manja daripada SIJIL PELAJARAN MALAYSIA.haha.Akhirnya telah berjaya menghadap berpuluh-puluh paper.Amazing kan?Rasanya dulu baru je masuk KISAS.tuptup.Dah habis??


Hmmmm.hmmm..sekarang semua orang dah balik rumah.So,mesti semua ada matlamat masing2.Tapi,tolonglah kalau ada sahabat2 KISAS yang membaca entry ini,ISTIQAMAH.Hahhhh...berat sungguh nak buat kan??ma'thurat.al-mulk.solat jemaah.Sememangnya benda yang baik itu memang susah kita nak buat sebab jalan ke syurga itu memang susah penuh duri bengkang bengkok..tapi sebenarnya itulah jalan perjuangan.


Sebenarnya ada hikmahnya kita ada SPM.Barulah kita dapat merasa suka duka hidup sebagai pelajar yang berorientasikan ujian.Dan kita juga dapat merasai ukhuwwah itu.


kepada semua sahabat2 yang mengenali...especially =)


KASASIAN,KISASIAN,BIRUNIAN,OMARIAN,F22-ian.....




my batch 56!!

my classmate n teacher  =)
Sesungguhnya ukhuwwah kerana Allah itu memang indah~~

No comments:

pengalaman hidup (34) Jordan (22) tazkirah (20) kisas (10) SAHABAT (9) gambar (9) dunia (4) motivasi (4) tazkirah.tazkiyatun nafs (4) life (3) yarmouk (3) CERPEN (1) Jo (1) Puisi (1) form 6 (1) guru (1) ikhtilat (1) jalan-jalan (1) lagu (1) mati (1) quran (1) smkasas (1) study (1) tazkiyatun nafs (1)