Friday 4 May 2012

SAHABAT again :)

Bismillahirrahmanirrahim..

SENYUM :)))

Dah lama tak update blog.Hari ini saya mahu cerita tentang sahabat lagi.Bosan? Tak kisah pun :D

Bacalah dulu madah ini.Haik haikk!!

Dia yang sangat ku cari,
Dia yang sangat ku perlu,
Dia yang sangat ku sayang,
Dia yang sangat membantu,
Dia yang sangat faham,
Dia yang sangat baik,
Dia yang sangat aku rindu!

Dia.Kau.Sahabat.


Alhamdulillah.Hari ini masih hidup.Hari ini masih boleh berlari! Waktu yang lalu jangan diminta putar kembali.Kerana waktu tidak seperti Astro Beyond.Ehhhh?!

Hmm..Bila rindu dah mai..maka bermulalah aksi rindu serindu rindunyaaaaa!!

Rindu asrama.sekolah.dorm.kelas.kantin.makanan.outing.musolla.tazkirah.al-mulk.liqa'.riadah.dan SAHABAT!!

Tanda Allah nak uji persahabatan kita bila Allah menganugerahkan perasaan rindu.Lama tak jumpa sahabat-sahabat.Apa khabar semua? Sihat ke? Sakit ke? Hidup ke? Mati ke? Haihh!

Hari-hari semakin berlalu,perjalanan kita semakin jauh sahabat.Entah bila lagi dapat bersua muka.Entah bila lagi mahu bertepuk tampar.Entah bila kan?

Terima kasih.Arigato.Toche.Syukran.Kepada Nik Nur Athirah!*clap clap!!
Sebab dah membuatkan saya rasa terharu pada hari itu.Apalah yang saya dah buat.Dia ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab dah tolong dia.Tolong apa? Rasanya saya yang banyak menyusahkan orang!Waaaa!!

Ok.Just nak share sahabat-sahabat saya.Moga Allah pelihara hati-hati kami.Moga hati-hati yang terikat erat dengan ukhuwwah fillah ini semakin erat semakin hari.

Watch Out#Mini-Reunion batch 56 Muslim-Art !









chill semua! moga bertemu lagi :) jaga iman ok?!

##siapa internet laju,tengoklah!##



Jumpa lagi!Sayonara!Jangan lupa doakan sahabat!

2 comments:

lin~ said...

mari sini pengkritik hebat nak kritik (!)

kawan awak cantik-cantik lah. bhaha :D

andai lah Malaysia ni sekecil kisas, mungkin akan aku melawat sahabat2 setiap hari (!)ikut turn lah sebab aku sedar aku terhangat di pasaran (: Hihi.

rindu semua <3

Aqilah Ahmad said...

ahahaha..ceewahh..mmg sahabat2 saye cung2..

:D

pengalaman hidup (34) Jordan (22) tazkirah (20) kisas (10) SAHABAT (9) gambar (9) dunia (4) motivasi (4) tazkirah.tazkiyatun nafs (4) life (3) yarmouk (3) CERPEN (1) Jo (1) Puisi (1) form 6 (1) guru (1) ikhtilat (1) jalan-jalan (1) lagu (1) mati (1) quran (1) smkasas (1) study (1) tazkiyatun nafs (1)